WNIOSEK O PŁATNOŚĆ GRANTY EFRR

http://www.kujawiaki.pl/2561-wniosek-o-platnosc-granty-efrr.html
Grantobiorcy – EFRR 7 WK-P Na naszej stronie internetowej  zakładce WDRAŻANIE LSR 2014-202 [...]

Grantobiorcy – EFRR 7 WK-P

Na naszej stronie internetowej  zakładce WDRAŻANIE LSR 2014-2020 -MATERIAŁY DLA BENEFICJENTÓW -GRANTY EFRR, zostały zamieszczone dokumenty związane z rozliczaniem grantów w ramach EFRR.  W zakładce został umieszczony wniosek o płatność wraz z instrukcją, Oświadczenie o braku podwójnego finansowania wydatków EFRR jak również Wzór oświadczenia o pochodzeniu używanego środka trwałego.

Składając wniosek o płatność należy pamiętać o dokumentach – załącznikach do wniosku o płatność m.in:

- kopie faktur potwierdzone za zgodność z oryginałem,

- dokumenty potwierdzające faktyczne poniesienie wydatku (potwierdzone za zgodność kopie lub wydruki elektroniczne opatrzone pieczęcią nagłówkową Grantobiorcy i czytelnym podpisem jego przedstawiciela – np. osoby odpowiedzialnej za księgowość),

- dokumenty potwierdzające zastosowanie zasady konkurencyjności (oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność), lub rozeznanie rynku

- materiały zdjęciowe, i inne potwierdzające zrealizowanie zadania i osiągnięcie wskaźników (np. listy płac, listy zgłoszeń, zrzuty ekranu stron internetowych, publikacje prasowe, plakaty,  inne publikacje – zgodnie ze specyfika tematyczną zadania grantowego (oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność), 

- inne dokumenty, które Grantobiorca uzna za ważne dla potwierdzenia prawidłowego wykonania umowy.

Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na OPIS FAKTURY/DOKUMENTU KSIĘGOWEGO O RÓWNOWAŻNEJ WARTOŚCI DOWODOWEJ

1.Na pierwszej stronie dokument powinien zawierać co najmniej informacje o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 7. Rozwój Lokalny Kierowany przez Społeczność Działania 7.1 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014–2020.

2.Na odwrocie dokumentu (lub na pierwszej stronie – jeśli brakuje miejsca na odwrocie) należy zamieścić:

a) informacje dotyczące zgodności wydatku z umową o powierzenie grantu i nazwą przedsięwzięcia,

b) informacje dotyczące związku wydatku z przedsięwzięciem poprzez zaznaczenie, do której lub których zadań/kategorii wydatku przedstawionych we wniosku o dofinansowanie przedsięwzięcia odnosi się wydatek ujęty w danym dokumencie wraz ze wskazaniem kwoty kwalifikowalnej,

c) numer księgowy, pod którym dokument księgowy został zarejestrowany,

W przypadku, gdy opis sporządzony na oryginałach dokumentów źródłowych wymagać będzie korekt, należy wszelkich wymaganych poprawek dokonywać wyłącznie na oryginałach dokumentów.

Jedynie w sytuacjach, gdy niemożliwe jest zapisanie na dokumencie wszystkich wymaganych informacji, można do faktury/równoważnego dokumentu dołączyć załącznik integralnie związany z dokumentem głównym np. poprzez doklejenie.

Wówczas na oryginalnym dokumencie powinna znaleźć się informacja o współfinansowaniu wydatku z EFRR w ramach Osi 7 RPO WK-P oraz adnotacja, że integralną część dokumentu stanowi załącznik, natomiast pozostała część wymaganego opisu zostanie ujęta w załączniku.

Poniżej wzór opisu faktury:

Pierwsza strona:

Wydatek współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 7. Rozwój Lokalny Kierowany przez Społeczność Działania 7.1 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014–2020”

Pierwsza strona lub rewers dokumentu:

Wydatek zgodny z Umową o powierzenie grantu nr …………………………z dnia ………………………………………….

na realizację przedsięwzięcia pn. ……………………………………

Pozycja w zestawieniu rzeczowo-finansowym:…………………………….. (nr pozycji  zestawienia rzeczowo-finansowego z wniosku  płatność)

Numer księgowy/ewidencyjny: ……………………………………

…………………………………………………………………….

Data, podpis i pieczęć Grantobiorcy............................