Rozeznanie rynku (materiały biurowe II kw. 2023)

http://www.kujawiaki.pl/zamowienia/2801-rozeznanie-rynku-materialy-biurowe-ii-kw-2023.html
Opis zamówienia   Przedmiot zamówienia Ilość     [...]

Opis zamówienia

 

Przedmiot zamówienia

Ilość

 
 

1

 

Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali białości CIE Ryza 500 arkuszy

30ryz

 

2

Przekładka 1/3 A4 z czterema dziurkami, mix kolorów pastelowych, jasnych (100szt w opakowaniu)

10 szt.

 

3

Segregator A4 75 mm z mechanizmem dźwigowym, pokryty folią o strukturze płótna kolor ciemno zielony

10 szt.

 

4

Koperta samoklejąca C– 5 biała

200 szt.

 

5

Koperta samoklejąca C-6 biała

500 szt.

 

6

Długopis żelowy typu pentel

K- 497

Kolor niebieski

10 szt.

 

7

Zakładki indeksujące- mix kolorów, 5 x 25 kart

wymiary: 12 x 45 mm

10 szt.

 

8.

Papier ksero biały A3 500 szt. w ryzie, 80g/m2 wg skali białości 153 CIE

1 ryza

 

9

Skoroszyt plastikowy miękki z zawieszką   z dziurkami wykonany z folii PCV, tylna okładka kolorowa A4- 25 szt. w opakowaniu (kolor zielony- 25szt., żółty-25szt., czerwony- 25 szt.)

3 szt.

 

10

Pendrive szyfrowany Pojemność 128 GB Interfejs:USB:3,0 specjalne oprogramowanie, które chroni poufne i prywatne pliki, poprzez zabezpieczenie ich hasłem, do czego wykorzystywane jest 128 -bitowe szyfrowanie

5 szt.

 

11.

Karton A4 ozdobny wizytówkowy gładki kolor ecru A4 gramatura 160-250 ilość arkuszy w op 50

3 szt.

 

12

Hub USB, liczba portów Liczba portów USB:  4 Interfejs:  USB 3.0

1 szt.

 

13

Mysz bezprzewodowa 2,4 Ghz dwa przyciski i rolka

1 szt.

 

14

Skrzynka drewniana na dokumenty o wymiarach 25 cm x 30 cm wysokość 20 cm

1 szt.

 

15

Bryustol biały 170 g A3 Gruby Papier – 50 ark

1 szt.

 

16

Dziennik korespondencyjny okładka tekturowa sztywna oklejona tworzywem skóropodobnym. Dziennik do ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej, A-4

1 szt.

 

W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

Zamówiony towar   należy dostarczyć na ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń – II piętro (z wniesieniem)

Kryterium- cena

Realizacja :

Realizacja zamówienia: zamówienie realizowane w kwietniu, nie jest możliwe dzielenie zamówienia na części.

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni

Termin i miejsce złożenia oferty:

  • termin zgłoszenia mija 19.04.2023r.
  • zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
  • termin ważności oferty 28.04.2023r.
  • W przypadku wpływu ofert w takiej samej cenie, wybierana jest oferta, która wcześniej wpłynęła.
  • zgłoszenie może być złożone:

- osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

- za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

- pocztą tradycyjną na adres: Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

  • każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.

Klauzula informacyjna

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki   z siedzibą w Choceniu, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń. Pełna klauzula informacyjna dostępna jest na stronie internetowej www.kujawiaki.pl

Załączniki: