Zapytanie ofertowe (serwis obiadowy)
Opis przedmiotu zamówienia:
Serwis obiadowy na 12 osób (43el) -Venus 7220
SKŁAD:
Talerz płytki – 27 cm – 12 szt
Talerz głęboki – 23 cm – 12 szt
Talerz deserowy – 19 cm – 12 szt
Waza – 2,5 L – 1 szt
Sosjerka – 0,5 L – 1 szt
Salaterka – 23 cm – 1 szt
Salaterka – 26 cm – 1 szt
Półmisek - 24 cm – 1 szt
Półmisek - 28 cm – 1 szt
Półmisek - 33 cm – 1 szt
Ilość - 2 sztuki
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
• termin zgłoszenia mija 18.08.2014r
• zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
• zgłoszenie może być złożone:
osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
faxem: (54) 233 98 33
pocztą na adres Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
• każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.
• PROSIMY SKŁADAĆ OFERTY ZGODNE Z ZAPYTANIEM, JEŚLI TOWAR NIE BĘDZIE ZGODNY Z OFERTĄ -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU)
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
• na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
• Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
Oferta cenowa tutaj.