Zapytanie ofertowe (materiały biurowe)

http://www.kujawiaki.pl/2-brak-kategorii/1208-materialy-biurowe-2014-rok.html
Opis zamówienia: Lp.   PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ILOŚĆ     1 [...]

Opis zamówienia:

Lp.

 

PRZEDMIOT

ZAMÓWIENIA

ILOŚĆ

 
 

1

 

 Koperta DL biała

300 sztuk

 

2

Koperta C5 biała

 

300

sztuk

 

3

Pieczątka automatyczna

(okrągła z logo Stowarzyszenia)

1 sztuka

 

4

Antyrama A4 (szklana)

15sztuk

 

5

Papier biały  160g

3 ryzy

 

6

Segregator A4/5

4sztuki

 

7

Skoroszyt z zawieszką IDEST

40 sztuk

 



Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%  ceny całości oferty
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija 30.10.2014 roku
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•    termin ważności oferty  30.11.2014
•    zgłoszenie może być złożone:
    osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki,                            ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
    za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    faxem: (54)  233 98 33
•    każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•    Data ważności oferty
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
•    Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.

W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.

Oferta cenowa tutaj.