Zapytanie ofertowe (środki higieniczno-sanitarnych)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1242-zapytanie-ofertowe-srodki-higieniczno-sanitarnych.html
OPIS ZAMÓWIENIA: Lp.   PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ILOŚĆ     [...]

OPIS ZAMÓWIENIA:

Lp.

 

PRZEDMIOT

ZAMÓWIENIA

ILOŚĆ

 
 

1

 

Mydło w płynie  - 450ml Luksja

 6 sztuk

 

2

Papier toaletowy biały trójwarstwowy  (w opakowaniu 8 rolek)

12 opakowań

 

3

Ręczniki papierowe białe ( w opakowaniu 2 sztuki)

 15opakowań

 

4

Worki na śmieci 35 l

 10 sztuk

 

5

Płyn do mycia naczyń -Pur (1litr)

3 sztuki

 

6

Płyn do mycia Wc -Domestos  (750ml)

3 sztuki

 

7

Płyn do mycia szyb -Clin  (500ml)

2 sztuki

 

8

Środek do czyszczenia mebli w aerozolu (250ml)

2  sztuka

 

9

Ściereczki tradycyjne miękkie (w opakowaniu 3 sztuki)

2 opakowania

 

10

Odświeżacz powietrza w aerozolu  300ml

2 sztuka

 

11

Gąbki (5 sztuk w opakowaniu)

2 opakowania

 

Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%  ceny całości oferty

Forma płatności:

‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia

Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija  23.01.2015roku
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•    termin ważności oferty  30.03.2015
•    zgłoszenie może być złożone:

  •     osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
  •     za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  •     faxem: (54)  233 98 33

•    każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•    Data ważności oferty

Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
•    Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.

W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.

Oferta cenowa do pobrania tutaj.

Zapytanie ofertowe (materiały biurowe)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1241-zapytanie-ofertowe-materialy-biurowe-2015.html
OPIS ZAMÓWIENIA: Lp.   PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ILOŚĆ     [...]

OPIS ZAMÓWIENIA:

Lp.

 

PRZEDMIOT

ZAMÓWIENIA

ILOŚĆ

 

 

 

 

1

 

Segregatory A4 z mechanizmem 75mm - czerwony

10sztuk

 

 

2

Segregatory A4 z mechanizmem 75mm - jasnoniebieski

10 sztuk

 

 

3

Segregatory A4 z mechanizmem 50 mm- czerwony

 

5 sztuk

 

 

4

Segregatory A4 z mechanizmem 50 mm-  jasnoniebieski

 

5 sztuk

 

 

5

Skoroszyt  plastikowy  z zawieszką z dziurkami  twarde

20sztuk zielony, 20 sztuk czerwony,  20 sztuk  niebieski,  20 sztuk  żółty

80 sztuk

 

 

6

Długopisy   Pentel BK 77(niebieski)

10sztuk

 

 

7

Długopisy   Pentel BK 77 (czarny)

 10 sztuk

 

 

8

Papier ksero biały A4 80g (POL speed   )

Ryza 500 kartek

45 ryz

 

 

9

Koperty B4 rozszerzana  biała

50szt

 

 

10

Koperty B4 biała

50 sztuk

 

 

11

Koperty C5 biała

100 sztuk

 

 

12

Koszulki na dokumenty A4  krystaliczna

 

3 opakow.

 

 

13

Koszulki na  katalogi poszerzana  na katalogi  z klapą  u góry ( Donau)

 

 40 sztuk

 

 

14

Płyty DVD (Verbatim)

40szt

 

15

Foliopis (czarny)

 

2szt

 

 

 

16

Folia do faksu  Panasonic KX-FC258

(2opakowania)

2 opakowania

 

 

 

17

 spinacze 28mm

10 szt.

 

 

18

 zszywki 24/6

 

10opako-wań

 

 

19

 tusz do pieczątek- czerwony

1 sztuka

 

 

20

spinacze 50mm

 

2 sztuki

 

 

21

Tonery Kyocera FS-1028MFP - oryginał

  4 sztuk

 

 

22

Tonery do drukarki hp LaserJetCP1525 nw  ( 1 zestaw  zawiera 4 kolory) - oryginał

 

2 zestawy

 

 

23

Koszulki na CD (bantex  )

(4 opakowania po 5 sztuk)

4opakow-ania

 

 

24

Przekładka segregatora 1/3 A4 ( Donau)

2 opakowania

 

 

25

Koszulka   krystaliczna A4  z klapką boczną

(5 opakowania po 10 sztuk)

5opakowania

 

 

26

Antyrama  Szklana 21x29,7cm

5sztuk

 

 

 

Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%  ceny całości oferty

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia

Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija  23.01.2015roku
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•    termin ważności oferty  30.03.2015
•    zgłoszenie może być złożone:

  •     osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
  •     za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  •     faxem: (54)  233 98 33

•    każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•    Data ważności oferty

Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
•    Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.

W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.

Oferta cenowa do pobrania tutaj.


Zapytanie ofertowe - mapa - ANULOWANE


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1239-zapytanie-ofertowe-mapa.html
Opis przedmiotu zamówienia:1.Projekt graficzny mapy: opracowanie szaty dróg, jezior, lasów, pikto [...]

Opis przedmiotu zamówienia:
1.Projekt graficzny mapy: opracowanie szaty dróg, jezior, lasów, piktogramów, legendy
2.Wydruk map:
Ilość:  100 sztuk,
Format: 680 mm x 980 mm,
Papier: kreda 200 gram połysk, kolor,
Laminat folia ochronna 150 micronów, jedna strona
Listwa góra i dół z zawieszką,

Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija 22.01. 2015r
•    oferta ważna do 30.04.2015 r
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•    zgłoszenie może być złożone:
•        osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
•        za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
•        faxem: (54) 233 98 33
•    każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie,
•    prosimy  składać oferty  zgodne z zapytaniem,  jeśli towar   nie będzie  zgodny  z ofertą  -przewidujemy zwrot towaru,
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

Oferta cenowa do pobrania tutaj

APLIKACJA MOBILNA POZNAJCIE KUJAWY


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1334-aplikacja.html
Kujawy to bardzo piękny i ciekawy region. Nie tylko przyrodniczo - posiadamy wiele jezior i lasów, [...]

Kujawy to bardzo piękny i ciekawy region. Nie tylko przyrodniczo - posiadamy wiele jezior i lasów, ale i historycznie. Tutaj urodził się król Władysław Łokietek i matka Fryderyka Chopina - Tekla Justyna Krzyżanowska,  rzeka Noteć ma swoje źródło.

Czytaj więcej...

Zapytanie ofertowe na budowę miejsc ogniskowych


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1230-budowa-miejsc-ogniskowycvh.html
1.    Zapytanie ofertowe dotyczy budowy miejsca ogniskowego w ramach  umowy o dofinansowanie nr [...]

1.    Zapytanie ofertowe dotyczy budowy miejsca ogniskowego w ramach  umowy o dofinansowanie nr 00147-6173-SW0200015/14 WS-II-B.052.6.1.904.2014 z dnia 17 października 2014 roku.
2.    Zamawiającym jest:
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki
siedziba: ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
biuro: ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
NIP: 888 296 72 27 REGON: 340332747
3.    Przedmiotem zamówienia jest:
a)    budowa miejsca ogniskowego według kosztorysu ślepego,
b)    dostawa stojaka do rowerów,

Lp.

 

PRZEDMIOT

ZAMÓWIENIA

ILOŚĆ

 
 

1

 

BUDOWA MIEJSCA OGNISKOWEGO WEDŁUG KOSZTORYSU:

1.       Budowa miejsca ogniskowego

2.       Montaż stojaka dla rowerów

 

10 szt.

 

2

DOSTAWA STOJAKA DO ROWERÓW

Specyfika techniczna:

- stojak spirala na  słupach,

- ocynkowany ogniowo (srebrny),

-wykonany z rur stalowych o wymiarach min. 40 mm Ø,

- stojak umożliwia zapięcie rowerów za koło po obu stronach,

- do wszystkich typów kół i wszystkich rodzajów opon,

- minimum 8 miejsc dla rowerów,

- długość minimum 200 cm,

- wysokość minimum 65 cm,

- mocowanie do podłoża za pomocą śrub mocujących,

 

10 szt.

 

 

4.    Dodatkowe parametry zamówienia:
a)    Gwarancja- 24 miesiące, w trakcie trwania okresu gwarancyjnego przeprowadzenie raz w roku kontroli;
5.    Termin wykonania  zamówienia oraz miejsce wykonania zamówienia:
a)    Termin wykonania zamówienia do 24 kwietnia 2015.
b)    Zamówienie wykonane zostanie na terenie Stowarzyszenia, w miejscowościach:
- Brześć Kujawski (działka nr 297/1),
- Choceń (działka nr 598),
- Chodecz (działka nr 232/1),
- Gąbinek (działka nr 31/6),
- Długie (działka nr 152),
- Chełmica Duża (działka nr 44/33),
- Grójczyk (działka nr 50/1),
- Lubrańczyk (działka nr 190/8),
- Stępka (działka nr 82),
- Dąb Polski (działka nr 85/5, działka nr 200).

6.    Zamawiający informuje o możliwości wystąpienia zamówień uzupełniających.
7.    Wykonawca w ciągu 5 dni po podpisaniu umowy, przedłoży kosztorysy ofertowe na budowę miejsc ogniskowych (10 sztuk) oraz kosztorysy powykonawcze (10 sztuk) do dnia odbioru robót.
8.    Kryteria oceny i wyboru oferty:
- Cena brutto za całość zamówienia - waga 100 %.
9.    Forma płatności:
a)    Wykonawca związany jest z ofertą co najmniej 14 dni od dnia upływu terminu składania ofert do Zamawiającego.
b)    Wykonawca wystawia fakturę/rachunek po wykonaniu zamówienia i dokonaniu odbioru zamówienia.
c)    Płatność przelewem bankowym za wykonanie zamówienia w terminie do  7 dni od daty wystawienia faktury/rachunku.
d)    Płatność uzależniona jest od otrzymania dotacji na realizacje operacji.
10.    Kontakt Wykonawców z Zamawiającym:
a)    Zapytania kierować można na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: 54 233 98 33.
11.    Opis warunków przyjęcia ofert :
a)    Oferta złożona musi być na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania;
b)    Do oferty przedłożyć należy minimum 3 referencje z wykonanych wcześniej zamówień.
c)    W przypadku nie złożenia załączników istnieje możliwość ich uzupełnienia w ciągu 2 dni kalendarzowych od dnia poinformowania oferenta o ich braku.
d)    Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w biurze Stowarzyszenia, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe na budowę miejsc ogniskowych”.
e)    Termin składania ofert: 14.01.2015 r. godz.10:00,
f)    Otwarcie ofert nastąpi 14.01.2015 r. o godzinie 10:20
12.    Powiadomienia wykonawcy:
a)    Informacje o rozstrzygnięciu zapytania podane będą na stronie internetowej www.kujawiaki.pl w zakładce zamówienia.
b)    Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony odrębnie o formalnościach niezbędnych do zawarcia umowy.

 

 

Zapytanie ofertowe - UPS


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1227-zapytanie-ofertowe-ups.html
Opis przedmiotu zamówienia: UPS Parametry:•    Moc czynna 600 VA / 300W•    Kompaktowe [...]

Opis przedmiotu zamówienia:

UPS

Parametry:
•    Moc czynna 600 VA / 300W
•    Kompaktowe wymiary
•    System mocowania do podłoża
•    wskaźniki LED, 3 gniazda SCHUCKO
•    Automatyczny resetowalny bezpiecznik
•    Zimny start
•    Auto restart
•    Gwarancja 36 miesięcy door to door

Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija 15.12. 2014r
•    oferta ważna do 31.01.2015 r
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•    zgłoszenie może być złożone:
•        osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
•        za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
•        faxem: (54) 233 98 33
•    każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•    PROSIMY  SKŁADAĆ OFERTY  ZGODNE Z ZAPYTANIEM,  JEŚLI TOWAR   NIE BĘDZIE  ZGODNY  Z OFERTĄ  -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU
 
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

Oferta cenowa do pobrania tutaj.

Zapytanie ofertowe - Ekspres przelewowy do kawy


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1226-expres-do-kawy.html
Opis przedmiotu zamówienia:Ekspres przelewowy do kawy ze spieniaczem mleka Morphy Richards Paramet [...]

Opis przedmiotu zamówienia:

Ekspres przelewowy do kawy ze spieniaczem mleka Morphy Richards

Parametry:
1.  Spieniacz do mleka, funkcja podgrzewania mleka
2. System Anti-drip
3.24    odzinny programator czasowy
4.Trzy poziomy zaparzania kawy
5.Zbiornik na wodę o pojemności 12 dużych lub 15 małych filiżanek
6.Podświetlany wskaźnik poziomu wody
7.Możliwość przygotowania pół lub całego dzbanka kawy
8.Żaroodporny szklany dzbanek z pokrywką
9.Zabezpieczenie przed przegrzaniem

Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%. -  oferta powinna zawierać dołączoną wizualizację.

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia

Termin realizacji:
do 31.12.2014

Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija 12.12.2014 r.
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•    zgłoszenie może być złożone:
   - osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
   - za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
   - faxem: (54) 284 66 69
•    każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•    PROSIMY  SKŁADAĆ OFERTY  ZGODNE Z ZAPYTANIEM,  JEŚLI TOWAR   NIE BĘDZIE  ZGODNY  Z OFERTĄ  -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU

Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.

W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.

Oferta cenowa do pobrania tutaj.

Zapytanie ofertowe na budowę miejsc ogniskowych


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1217-budowa-mijesc-ogniskowych.html
1.    Zapytanie ofertowe dotyczy budowy miejsca ogniskowego w ramach  umowy o dofinansowanie nr [...]

1.    Zapytanie ofertowe dotyczy budowy miejsca ogniskowego w ramach  umowy o dofinansowanie nr 00147-6173-SW0200015/14 WS-II-B.052.6.1.904.2014 z dnia 17 października 2014 roku.
2.    Zamawiającym jest:
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki
siedziba: ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
biuro: ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
NIP: 888 296 72 27 REGON: 340332747
3.    Przedmiotem zamówienia jest:
a)    budowa miejsca ogniskowego według kosztorysu ślepego,
b)    dostawa stojaka do rowerów,

Lp.

 

PRZEDMIOT

ZAMÓWIENIA

ILOŚĆ

 
 

1

 

BUDOWA MIEJSCA OGNISKOWEGO WEDŁUG KOSZTORYSU:

1.       Budowa miejsca ogniskowego

2.       Montaż stojaka dla rowerów

 

10 szt.

 

2

DOSTAWA STOJAKA DO ROWERÓW

Specyfika techniczna:

- stojak spirala na  słupach,

- ocynkowany ogniowo (srebrny),

-wykonany z rur stalowych o wymiarach min. 40 mm Ø,

- stojak umożliwia zapięcie rowerów za koło po obu stronach,

- do wszystkich typów kół i wszystkich rodzajów opon,

- minimum 8 miejsc dla rowerów,

- długość minimum 200 cm,

- wysokość minimum 65 cm,

- mocowanie do podłoża za pomocą śrub mocujących,

 

10 szt.

 

 

4.    Dodatkowe parametry zamówienia:
a)    Gwarancja- 24 miesiące, w trakcie trwania okresu gwarancyjnego przeprowadzenie raz w roku kontroli;
5.    Termin wykonania  zamówienia oraz miejsce wykonania zamówienia:
a)    Termin wykonania zamówienia do 24 kwietnia 2015.
b)    Zamówienie wykonane zostanie na terenie Stowarzyszenia, w miejscowościach:
- Brześć Kujawski (działka nr 297/1),
- Choceń (działka nr 598),
- Chodecz (działka nr 232/1),
- Gąbinek (działka nr 31/6),
- Długie (działka nr 152),
- Chełmica Duża (działka nr 44/33),
- Grójczyk (działka nr 50/1),
- Lubrańczyk (działka nr 190/8),
- Stępka (działka nr 82),
- Dąb Polski (działka nr 85/5, działka nr 200).

6.    Zamawiający informuje o możliwości wystąpienia zamówień uzupełniających.
7.    Wykonawca w ciągu 5 dni po podpisaniu umowy, przedłoży kosztorysy ofertowe na budowę miejsc ogniskowych (10 sztuk) oraz kosztorysy powykonawcze (10 sztuk) do dnia odbioru robót.
8.    Kryteria oceny i wyboru oferty:
- Cena brutto za całość zamówienia - waga 100 %.
9.    Forma płatności:
a)    Wykonawca związany jest z ofertą co najmniej 14 dni od dnia upływu terminu składania ofert do Zamawiającego.
b)    Wykonawca wystawia fakturę/rachunek po wykonaniu zamówienia i dokonaniu odbioru zamówienia.
c)    Płatność przelewem bankowym za wykonanie zamówienia w terminie do  7 dni od daty wystawienia faktury/rachunku.
d)    Płatność uzależniona jest od otrzymania dotacji na realizacje operacji.
10.    Kontakt Wykonawców z Zamawiającym:
a)    Zapytania kierować można na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: 54 233 98 33.
11.    Opis warunków przyjęcia ofert :
a)    Oferta złożona musi być na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania;
b)    Do oferty przedłożyć należy minimum 3 referencje z wykonanych wcześniej zamówień.
c)    W przypadku nie złożenia załączników istnieje możliwość ich uzupełnienia w ciągu 2 dni kalendarzowych od dnia poinformowania oferenta o ich braku.
d)    Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w biurze Stowarzyszenia, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe na budowę miejsc ogniskowych”.
e)    Termin składania ofert: 03.12.2014 r. godz.10:00,
f)    Otwarcie ofert nastąpi 03.12.2014 r. o godzinie 10:20
12.    Powiadomienia wykonawcy:
a)    Informacje o rozstrzygnięciu zapytania podane będą na stronie internetowej www.kujawiaki.pl w zakładce zamówienia.
b)    Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony odrębnie o formalnościach niezbędnych do zawarcia umowy.

 

 

Zapytanie ofertowe- Bateria


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1240-zapytanie-ofertowe-bateria.html
Opis przedmiotu zamówienia:Bateria do laptopa ACCURA Parametry:ACCURA Bateria do Lenovo  Idea Pad [...]

Opis przedmiotu zamówienia:
Bateria do laptopa ACCURA
Parametry:
ACCURA Bateria do Lenovo 
Idea Pad G460/11.1V/4400mAh 
Baterie zastępcze ACCURA z ogniwami SAMSUNG
bez efektu pamięci
 Wydajność oraz długi czas użytkowania
Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%.
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin realizacji:
W terminie do 10.12.2014
Termin i miejsce złożenia oferty:
•    termin zgłoszenia mija 03.12.2014 r.
•    zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•    zgłoszenie może być złożone:
    osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
    za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    faxem: (54) 284 66 69
•    każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•    PROSIMY  SKŁADAĆ OFERTY  ZGODNE Z ZAPYTANIEM,  JEŚLI TOWAR   NIE BĘDZIE  ZGODNY  Z OFERTĄ  -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•    na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•    Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

Oferta cenowa do pobrania tutaj.

ZAPYTANIE OFERTOWE NA MATERIAŁY BIUROWE LSR


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/2-brak-kategorii/1214-biurowe-materialy-lsr.html
Lp.   PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ILOŚĆ   1 Segregator [...]

Lp.

 

PRZEDMIOT

ZAMÓWIENIA

ILOŚĆ

 

1

Segregator A4 z mechanizmem 50mm kolor:  jasnozielony (Donau )

 

4 sztuki

2

Segregator A4 z mechanizmem 50mm kolor:  brązowy (Donau )

 

4 sztuki

3

Segregator A4 z mechanizmem 75 mm- kolor: turkusowy (Donau )

 

4 sztuki

4

Segregator A4 z mechanizmem 50 mm kolor: czarny  (Donau )

 

4  sztuki

5

Segregator A4 z mechanizmem 75 mm- kolor: pomarańczowy (Donau )

 

4 sztuki

6

Skoroszyt  plastikowy twardy z zawieszką z dziurkami  (kolory: szary 40 szt; czerwony 20 szt.; żółty 40 szt.)

100 sztuk

7

Papier ksero biały A4 80g (POL speed )

(ryza 500 kartek)

25 szt.

8

Koperty B4 rozszerzana  

30 sztuk

9

Koperty B4

30 sztuk

10

Koperta DL

30 sztuk

11

Długopis Pentel BK 77 – 5 sztuk niebieskie, 5 szt. czarne

10 sztuk

12

Długopis Rystor VP-6000 kolor niebieskie

10 sztuk

13

Kalendarz biurkowy(2015 rok) na biurko

5 sztuk

14

  Tonery Kyocera FS-1035MFP - oryginał

 

1 sztuka

15

Toner Develop Ineo+25 – kolor czarny oryginał

1 sztuka

16

Koszulki na CD pojedyncze  (bartex )- w opakowaniu 5 szt.

 

6 opakowań

17

Płyty DVD

15 sztuk

18

Płyty CD

15 sztuk

19

Tusz zielony do stempli

2 sztuki

20

Lista obecności bloczek

1 sztuka

21

Zszywki do takera typ ARROWJT-21 lub ESO#530

2 opakowania

22

Brystol biały A-0

10 sztuk

23

Szpagat  50mb

50mb

24

Taśma klejąca dwustronna 50mm*25

2 sztuki

Kryteria oceny i wyboru ofert:
‒ cena – 100%  ceny całości oferty
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia
Termin i miejsce złożenia oferty:
•termin zgłoszenia mija 14.11.2014 r.
•zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
•zgłoszenie może być złożone:
  - osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Włocławska 16, 87-850 Choceń
-   za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-   faxem: (54) 284 66 69
•każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i  podpisane własnoręcznie.
•    termin ważności oferty  31.12.2014
•    PROSIMY  SKŁADAĆ OFERTY  ZGODNE Z ZAPYTANIEM,  JEŚLI TOWAR   NIE BĘDZIE  ZGODNY  Z OFERTĄ  -PRZEWIDUJEMY ZWROT TOWARU
Warunki wyboru wykonawcy usługi:
•na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę,
•Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.

W przypadku, gdy wystąpi kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta decyduje data wpływu oferty do biura.

 
Ofertowa cenowa do pobrania tutaj.

 
Kontakt
Stowarzyszenie Lokalna Grupa
Działania Dorzecza Zgłowiączki
ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

Biuro:
Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
(wejście od ul. Jarzębinowej)

728-462-482 – Dyrektor Biura

694-114-754 – Plan Strategiczny dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027

728-462-481 – Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027


e-mail: zglowiaczka@kujawiaki.pl
Mapa
Godziny pracy
Poniedziałek 7:30 - 15:30
Wtorek 7:30 - 17:00
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Statystyki

On-line 0 gości

Dzisiaj 22

Wczoraj 48

W tym tygodniu 324

W tym miesiącu 176

Odwiedzin ogółem 183345

Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
województwo kujawsko-pomorskie
unia europejska