POLECANE

plakat lgd 1 bc963

plakat 2 91337
plakat1

 

 

Działania Lokalnej Grupy Rybackiej
Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki

 

 

 

 


Inwestycje zrealizowane
w ramach PO RYBY

 


Inwestycje zrealizowane
w ramach LEADER

 

 TABLICA
INFORMACYJNA


Film promujący
Stowarzyszenie LGD

 

 

ROZEZNANIE RYNKU - Poczęstunek (artykuły spożywcze) podczas posiedzenia Rady

/zamowienia/2605-rozeznanie-rynku-poczestunek-artykuly-spozywcze-podczas-posiedzenia-rady.html
  Przedmiot zamówienia/nazwa produktu Herbata czarna ekspresowa (25 torebek w opakowaniu)- [...]

 

Przedmiot zamówienia/nazwa produktu

  1. Herbata czarna ekspresowa (25 torebek w opakowaniu)- 1szt
  2. Herbata owocowa ekspresowa malinowa (20 torebek w opakowaniu)-1szt.
  3. Kawa mielona (250g)-1szt.
  4. Kawa rozpuszczalna (100g)-1szt.
  5. Mleko 3,2% (1l )- 1szt.
  6. Cukier-1 kg
  7. Wafel w polewie czekoladowej (48g) -14 szt
  8. Baton z nadzieniem nugatowo-karmelowym (51g) – 14 szt
  9. Baton z karmelem i orzechami (50g) -14 szt.
  10. Sok pomarańczowy (1l)- 2 szt.
  11. Sok czarna porzeczka (1l)- 2 szt.
  12. Woda niegazowana (0,5l)- 16 szt.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku - Przerwa kawowa podczas posiedzenia Rady

/zamowienia/2590-rozeznanie-rynku-przerwa-kawowa-podczas-posiedzenia-rady-2.html
Ilość osób na spotkaniu maksymalnie 16 Liczba planowanych spotkań 1 (sierpień 2021) Mi [...]
  • Ilość osób na spotkaniu maksymalnie 16
  • Liczba planowanych spotkań 1 (sierpień 2021)
  • Miejsce spotkania biuro Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12
  • Serwis kawowy należy dostarczyć do biura w dniu posiedzenia Rady na godz. 8:00

Czytaj więcej...

Szacowanie ceny (film/spot informacyjny)

/zamowienia/2589-szacowanie-ceny-film-spot-informacyjny.html
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest produkcja filmu/spotu informacyjnego (czas trwania 10 [...]

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest produkcja filmu/spotu informacyjnego (czas trwania 10 minut) z przeznaczeniem do umieszczenia na stronach internetowych Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki oraz stronach internetowych Gmin z powiatu włocławskiego, emisji podczas spotkań, konferencji i innych tego typu wydarzeń.

Film powinien być nowoczesny, dynamiczny, ukazujący inwestycje unijne w 13 Gminach powiatu włocławskiego (Boniewo, Baruchowo, Brześć Kujawski, Choceń, Chodecz, Fabianki, Izbica Kujawska, Kowal, Lubień Kujawski, Lubanie, Lubraniec, gmina Włocławek i Miasto Kowal).

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku (materiały biurowe- tonery III kw 2021)

/zamowienia/2587-rozeznanie-rynku-materialy-biurowe-tonery-iii-kw-2021.html
Opis zamówienia 1 Toner do Kyocera m8124cidn-oryginał-cyan     1 s [...] Opis zamówienia

1

Toner do Kyocera m8124cidn-oryginał-cyan

   

1 szt.

2

Toner do Kyocera m8124cidn-oryginał-yellow

   

1 szt.

3

Toner do Kyocera m8124cidn-oryginał-magenta

   

1 szt.

4

Toner do Kyocera m8124cidn-oryginał-black

   

1 szt.

5

Toner do Kyocera ecosys m2040dn- oryginał -black

   

4 szt.

6

Toner do drukarki OKI C332-  zamiennik- wydajność 3500 stron, kolor black

   

1 szt.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku (materiały higieniczno- sanitarne III kw 2021)

/zamowienia/2586-rozeznanie-rynku-materialy-higieniczno-sanitarne-iii-kw-2021.html
Opis zamówienia 1   Papier toaletowy  trzywarstwowy, biały – (8rolek&nb [...] Opis zamówienia

1

 

Papier toaletowy  trzywarstwowy, biały – (8rolek  w opakowaniu)

8 opakowań

2

Ręcznik papierowy biały    (1 sztuka w opakowaniu),co najmniej 100 metrów długości, wytrzymały

8 opakowań

3

Kostka toaletowa dwukolorowa 2x50g

3 szt.

4

Żel do WC - 1250 ml

2 szt.

5

Płyn do mycia paneli 750ml, unikalna formuła zawierająca zielone mydło, nie pozostawia smug

2 szt.

6

Płyn do mycia naczyń 1350ml wysoce skoncentrowany, skuteczne czyszczenie tłustych zabrudzeń

2 szt.

7

Płyn do mycia szyb antypara 500 ml

2 szt.

8

Worki na śmieci z taśmą  35l. (min.15 sztuk w rolce)

15 szt.

9

Worki na śmieci z taśmą 60l. (min.10szt. w rolce)

3 szt.

10

Worki na śmieci z taśmą 120l (min.10szt. w rolce)

1 szt.

11

Mydło w płynie z dozownikiem 250-300ml, kremowe, pielęgnujące.

4 szt.

12

Płyn do dezynfekcji rąk i powierzchni, stężenie minimum 70%, zawiera wyciąg z aloesu lub d-panthenol, 5 litrów

1 szt.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku (materiały biurowe III kw 2021)

/zamowienia/2585-rozeznanie-rynku-materialy-biurowe-iii-kw-2021.html
Opis zamówienia 1   Segregatory A4 75mm  z mechanizmem dźwigowym, wykonan [...] Opis zamówienia

1

 

Segregatory A4 75mm  z mechanizmem dźwigowym, wykonany z kartonu  pokrytego polipropylenem, kolor waniliowy pokryty folią polipropylenową (połysk) z taśmą

   

10 szt.

   

2

Segregatory A4 75mm  z mechanizmem dźwigowym, wykonany z kartonu  pokrytego polipropylenem, kolor czekoladowy pokryty folią polipropylenową (połysk) z taśmą

   

10 szt.

   

3

Skoroszyt  plastikowy twardy  z zawieszką  z dziurkami wykonany z folii PCV, tylna okładka kolorowa A4- 25 szt. w opakowaniu  (kolor szary- 25szt., czarny- 25szt., zielony- 25 szt.)

   

3 opakowania

   

4

Skoroszyt  plastikowy miękki  z zawieszką  z dziurkami wykonany z folii PCV, tylna okładka kolorowa A4- 25 szt. w opakowaniu  (kolor niebieski- 25szt., pomarańczowy-25szt., czerwony- 25 szt.)

   

3 opakowania

   

5

Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali białości CIE Ryza 500 arkuszy

   

30ryz

   

6

Przekładka 1/3A4  z czterema dziurkami,  mix kolorów(100szt w opakowaniu)

   

3 opakowania

   

7

Długopis żelowy uni jetstream 101, kolor wkładu niebieski, gumowy uchwyt, 0,7mm, automatyczny

   

10 szt.

   

8

Długopis żelowy pentel k437cr, kolor wkładu niebieski, gumowy uchwyt, 0,7mm,automatyczny

   

10 szt.

   

9

Długopis żelowy pentel k437cr, kolor wkładu czarny, gumowy uchwyt, 0,7mm,automatyczny

   

5 szt.

   

10

Koszulki krystaliczne A4 (ilość w opakowaniu 100szt)

   

2 opakowania

   

11

Koszulki poszerzane 20mm, A4, 10szt w opakowaniu

   

4 opakowania

   

12

Koperta samoklejąca C-4 biała

   

200 szt.

   

13

Koperta samoklejąca C-5 biała

   

200 szt.

   

14

Karteczki samoprzylepne  76x76mm, 100 kart, jasnożółte

   

15 szt.

   

15

Karteczki w formie bloczka, klejone po boku, wymiary: 8,5 x 8,5 x 3,5 cm

   

10 szt.

   

16

Zakładki indeksujące- mix kolorów, 5 x 25 kart

wymiary: 12 x 45 mm

tworzywo: folia PP o grubości 60μm

   

10 szt.

   

17

Taśma biurowa 18x30, bezbarwna

   

10szt.

   

18

Dziurkacz typu Leitz do 30 kartek, metalowy

   

1 szt.

   

19

Bateria AA, 1,5V, alkaliczna

   

12 szt.

   

Czytaj więcej...

ROZEZNANIE RYNKU - Poczęstunek (artykuły spożywcze) Spotkanie/szkolenie informacyjne

/zamowienia/2580-rozeznanie-rynku-poczestunek-artykuly-spozywcze-spotkanie-szkolenie-informacyjne-2.html
Przedmiot zamówienia/nazwa produktu Herbata czarna ekspresowa (25 torebek w opakowaniu) - 1szt [...]

Przedmiot zamówienia/nazwa produktu

  1. Herbata czarna ekspresowa (25 torebek w opakowaniu) - 1szt
  2. Herbata owocowa ekspresowa malinowa (20 torebek w opakowaniu) - 1szt.
  3. Kawa mielona (250g) - 1szt.
  4. Kawa rozpuszczalna (100g) - 1szt.
  5. Mleko 3,2% (1l) - 1szt.
  6. Cukier - 1 kg
  7. Wafel w polewie czekoladowej (48g) - 16 szt.
  8. Baton z nadzieniem nugatowo-karmelowym (51g) – 16 szt.
  9. Baton z karmelem i orzechami (50g) - 16 szt.
  10. Rogal z nadzieniem czekoladowym (60g) – 16 szt.
  11. Sok pomarańczowy (1l) - 1 szt.
  12. Sok czarna porzeczka (1l) - 2 szt.
  13. Woda niegazowana (0,5l) - 16 szt.

Artykuły spożywcze należy dostarczyć w dniu 05 lipca 2021 roku do biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

Czytaj więcej...

ROZEZNANIE RYNKU - Poczęstunek (artykuły spożywcze) Spotkanie/szkolenie informacyjne

/zamowienia/2557-rozeznanie-rynku-poczestunek-artykuly-spozywcze-spotkanie-szkolenie-informacyjne.html
Przedmiot zamówienia/nazwa produktu Herbata czarna ekspresowa (25 torebek w opakowaniu) - 1szt [...]

Przedmiot zamówienia/nazwa produktu

  1. Herbata czarna ekspresowa (25 torebek w opakowaniu) - 1szt
  2. Herbata owocowa ekspresowa malinowa (20 torebek w opakowaniu) - 1szt.
  3. Kawa mielona (250g) - 1szt.
  4. Kawa rozpuszczalna (100g) - 1szt.
  5. Mleko 3,2% (1l ) - 1szt.
  6. Cukier - 1 kg
  7. Wafel w polewie czekoladowej (48g) - 10 szt.
  8. Baton z nadzieniem nugatowo-karmelowym (51g) – 10 szt.
  9. Baton z karmelem i orzechami (50g) - 10 szt.
  10. Rogal z nadzieniem czekoladowym (60g) – 10 szt.
  11. Sok pomarańczowy (1l) - 2 szt.
  12. Sok czarna porzeczka (1l) - 1 szt.
  13. Woda niegazowana (0,5l) - 10 szt.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku: Walizki

/zamowienia/2540-rrw-22-04-2021-1.html
Zestaw walizek podróżnych 3w1 (XXL, XL, M)- 12 kompletów Opis przedmiotu zamówienia: Materia [...]

Zestaw walizek podróżnych 3w1 (XXL, XL, M)- 12 kompletów

Opis przedmiotu zamówienia:

  • Materiał dominujący: ABS
  • Rodzaj: walizki twarde
  • Zestaw: mała walizka ok. 33-35 l, średnia walizka ok. 64-67 l, duża walizka ok. 97-100 l.
  • Wyposażone w przegrodę wewnętrzną i pasy mocujące
  • 4 kółka obrotowe 360’
  • stopki do stawiania walizek na ziemi,
  • wysuwany, lekki, wewnętrzny stelaż aluminiowy

Kolor do uzgodnienia np.: szary, granatowy, czerwony, zielony.

Prosimy o złożenie wizualizacji do oferty. Oferta jest ważna wraz ze złożoną wizualizacją walizek.

Zapytanie może w każdej chwili zostać anulowane- nie zostać realizowane.

W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku (materiały higieniczno- sanitarne)

/zamowienia/2537-rrmsan-14-04-2021-2.html
Opis zamówienia 1   Papier toaletowy  trzywarstwowy, biały – (8rolek&nb [...]

Opis zamówienia

1

 

Papier toaletowy  trzywarstwowy, biały – (8rolek  w opakowaniu)

8 opakowań

2

Ręcznik papierowy biały    (1 sztuka w opakowaniu),co najmniej 100 metrów długości, wytrzymały

8 opakowań

3

Kostka toaletowa dwukolorowa 2x50g

3 szt.

4

Żel do WC - 1250 ml

2 szt.

5

Płyn do mycia paneli 750ml, unikalna formuła zawierająca zielone mydło, nie pozostawia smug

2 szt.

6

Płyn do mycia naczyń 1350ml wysoce skoncentrowany, skuteczne czyszczenie tłustych zabrudzeń

2 szt.

7

Płyn do mycia szyb antypara 500 ml

2 szt.

8

Worki na śmieci z taśmą  35l. (min.15 sztuk w rolce)

15 szt.

9

Worki na śmieci z taśmą 60l. (min.10szt. w rolce)

3 szt.

10

Worki na śmieci z taśmą 120l (min.10szt. w rolce)

1 szt.

11

Mydło w płynie z dozownikiem 250-300ml, kremowe, pielęgnujące.

4 szt.

W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

 Zamówiony towar   należy dostarczyć na ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń – II piętro

Kryterium- cena

 Realizacja :

 Realizacja zamówienia :   zamówienie  realizowane w kwietniu,  nie jest możliwe dzielenie zamówienia na części

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni

Czytaj więcej...

Kontakt
Stowarzyszenie Lokalna Grupa
Działania Dorzecza Zgłowiączki
ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

Biuro:
Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
(wejście od ul. Jarzębinowej)

tel. 54 28 46 669
728 462 482
728 462 481
507 799 998
507 800 028
e-mail: zglowiaczka@wp.pl
Mapa
Godziny pracy
Poniedziałek 7:30 - 15:30
Wtorek 7:30 - 17:00
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Statystyki

On-line 0 gości

Dzisiaj 25

Wczoraj 55

W tym tygodniu 365

W tym miesiącu 1060

Odwiedzin ogółem 120814

Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
województwo kujawsko-pomorskie
unia europejska