POLECANE

plakat lgd 1 bc963

plakat 2 91337
plakat1

 

 

Działania Lokalnej Grupy Rybackiej
Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki

 

 

 

 


Inwestycje zrealizowane
w ramach PO RYBY

 


Inwestycje zrealizowane
w ramach LEADER

 

 TABLICA
INFORMACYJNA


Film promujący
Stowarzyszenie LGD

 

 

Rozeznanie rynku

/zamowienia/2666-rozeznanie-rynku.html
Przedmiot zamówienia: Catering podczas warsztatu refleksyjnego Ilość osób na spotkaniu & [...]

Przedmiot zamówienia: Catering podczas warsztatu refleksyjnego

  • Ilość osób na spotkaniu  minimalnie 10 osób, maksymalnie 15
  • Liczba planowanych spotkań 1 (luty 2022)
  • Miejsce spotkania biuro Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
  • Poczęstunek należy dostarczyć do biura w dniu spotkania na godz. 8:00
  • Serwis kawowy należy dostarczyć do biura w dniu spotkania na godz. 8:00
  • Zapewnienie naczyń podane na półmiskach

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku materiały biurowe I kw 2022 - AKTUALNE

/zamowienia/2660-rozeznanie-rynku-materialy-biurowe-i-kw-2022-aktualne.html
Opis zamówienia 1   Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali bi [...]

Opis zamówienia

1

 

Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali białości CIE Ryza 500 arkuszy

30ryz

2

Przekładka 1/3A4  z czterema dziurkami,  mix kolorów(100szt w opakowaniu)

2 opakowania

3

Długopis żelowy typu uni jetstream 101, kolor wkładu niebieski, gumowy uchwyt, 0,7mm, automatyczny

10 szt.

4

Zakładki indeksujące- mix kolorów, 5 x 25 kart

wymiary: 12 x 45 mm

tworzywo: folia PP o grubości 60μm

10 szt.

5

Taśma pakowa około 50mm x60m brązowa

2 szt.

6

Taśma biurowa, bezbarwna, 18mm, 30m

10 szt.

7

Nożyczki biurowe 20cm, ze stali nierdzewnej, z gumowaną rączką

2 szt.

8

Poduszka do pieczątki typu wagraf piast 4, 4S, kolor tuszu czerwony

1 szt.

9

Poduszka do pieczątki typu Wagraf 2, kolor tuszu czerwony

4 szt.

10

Długopis pentel BL437, 0,7mm, automatyczny, czerwony

10 szt.

11

Pojemnik organizer, drewniany, Wymiary: szerokość: 16cm, długość: 22cm, wysokość ok: 10 cm

1 szt.

12

ZSZYWKI 24/6 ocynkowane 10000szt do zszywacza

10  szt.

13

Okładka na dyplom, A4, kolor zielony, okładka z twardym wykończeniem, faktura skóry.

30 szt.

14

Kalendarz biurkowy na 2022 rok pionowy, oprawa: grzbiet zaciskany spiralą do sztywnego kartonu formowanego w trójkątną podstawę-

5 szt.

15

Kalendarz ścienny na 2022 rok trójdzielny, 3 bloczki osobno: miesiąc poprzedni, bieżący i następny, miesiąc bieżący wyróżniony kolorystycznie, imieniny, święta, pasek z okienkiem do zaznaczania bieżącej daty, tekturowa główka z kolorowym wzorem-

3 szt.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku materiały biurowe I kw 2022 - ANULOWANE

/zamowienia/2659-rozeznanie-rynku-materialy-biurowe-i-kw-2022.html
Opis zamówienia 1   Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali bi [...]

Opis zamówienia

1

 

Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali białości CIE Ryza 500 arkuszy

30ryz

2

Przekładka 1/3A4  z czterema dziurkami,  mix kolorów(100szt w opakowaniu)

2 opakowania

3

Długopis żelowy typu uni jetstream 101, kolor wkładu niebieski, gumowy uchwyt, 0,7mm, automatyczny

10 szt.

4

Zakładki indeksujące- mix kolorów, 5 x 25 kart

wymiary: 12 x 45 mm

tworzywo: folia PP o grubości 60μm

10 szt.

5

Taśma pakowa około 50mm x60m brązowa

2 szt.

6

Taśma biurowa, bezbarwna, 18mm, 30m

10 szt.

7

Nożyczki biurowe 20cm, ze stali nierdzewnej, z gumowaną rączką

2 szt.

8

Poduszka do pieczątki typu wagraf piast 4, 4S, kolor tuszu czerwony

1 szt.

9

Poduszka do pieczątki typu Wagraf 2, kolor tuszu czerwony

4 szt.

10

Długopis pentel BL437, 0,7mm, automatyczny, czerwony

10 szt.

11

Pojemnik organizer, drewniany, Wymiary: szerokość: 16cm, długość: 22cm, wysokość ok: 10 cm

1 szt.

12

ZSZYWKI 24/6 ocynkowane 10000szt do zszywacza

10  szt.

13

Okładka na dyplom, A4, kolor zielony, okładka z twardym wykończeniem, faktura skóry.

30 szt.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku materiały biurowe- tonery I kw 2022

/zamowienia/2658-rozeznanie-rynku-materialy-biurowe-tonery-i-kw-2022.html
Opis zamówienia 1 Toner do drukarki develop ineo +25- (oryginał) kolor czarny   [...]

Opis zamówienia

1

Toner do drukarki develop ineo +25- (oryginał) kolor czarny   

1 szt.

2

Toner do drukarki develop ineo +25- (oryginał) kolor niebieski

1 szt.

3

Toner do drukarki develop ineo +25- (oryginał) kolor żółty

1 szt.

4

Toner do drukarki develop ineo +25- (oryginał) kolor purpurowy

1 szt.

5

Toner do drukarki HP laserjet CP1525 (oryginał) kolor niebieski

 1 szt.

6

Toner do drukarki HP laserjet CP1525 (oryginał) kolor żółty

1 szt.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku materiały higieniczno- sanitarne I kw 2022

/zamowienia/2657-rozeznanie-rynku-materialy-higieniczno-sanitarne-i-kw-2022.html
Opis zamówienia 1   Papier toaletowy  trzywarstwowy, biały – (8rolek&nb [...]

Opis zamówienia

1

 

Papier toaletowy  trzywarstwowy, biały – (8rolek  w opakowaniu)

8 opakowań

2

Ręcznik papierowy biały    (1 sztuka w opakowaniu),co najmniej 100 metrów długości, wytrzymały

8 opakowań

3

Kostka toaletowa dwukolorowa 2x50g

3 szt.

4

Żel do WC - 1250 ml

3 szt.

5

Płyn do mycia naczyń 1350ml wysoce skoncentrowany, skuteczne czyszczenie tłustych zabrudzeń

1 szt.

6

Płyn do mycia szyb antypara 500 ml

2 szt.

7

Worki na śmieci z taśmą  35l. (min.15 sztuk w rolce)

15 szt.

8

Worki na śmieci z taśmą 60l. (min.10szt. w rolce)

3 szt.

9

Worki na śmieci z taśmą 120l (min.10szt. w rolce)

3 szt.

10

Mydło w płynie z dozownikiem 250-300ml, kremowe, pielęgnujące.

2 szt.

11

Wkład do automatycznego odświeżacza typu Airwick 250-260ml (zapachy do uzgodnienia)

3 szt.

12

Gąbka do mycia naczyń, Wymiary zmywaka: 5,5 x 8,5 x 3 cm

W zestawie 10 sztuk

1 opakowanie

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku (materiały higieniczno- sanitarne IV kw 2021)

/zamowienia/2618-rozeznanie-rynku-materialy-higieniczno-sanitarne-iv-kw-2021.html
Opis zamówienia 1   Papier toaletowy  trzywarstwowy, biały – (8rolek&nb [...]

Opis zamówienia

1

 

Papier toaletowy  trzywarstwowy, biały – (8rolek  w opakowaniu)

8 opakowań

2

Ręcznik papierowy biały    (1 sztuka w opakowaniu),co najmniej 100 metrów długości, wytrzymały

8 opakowań

3

Kostka toaletowa dwukolorowa 2x50g

3 szt.

4

Żel do WC - 1250 ml

2 szt.

5

Płyn do mycia paneli 750ml, unikalna formuła zawierająca zielone mydło, nie pozostawia smug

2 szt.

6

Płyn do mycia naczyń 1350ml wysoce skoncentrowany, skuteczne czyszczenie tłustych zabrudzeń

2 szt.

7

Płyn do mycia szyb antypara 500 ml

2 szt.

8

Worki na śmieci z taśmą  35l. (min.15 sztuk w rolce)

15 szt.

9

Worki na śmieci z taśmą 60l. (min.10szt. w rolce)

3 szt.

10

Worki na śmieci z taśmą 120l (min.10szt. w rolce)

2 szt.

11

Mydło w płynie z dozownikiem 250-300ml, kremowe, pielęgnujące.

4 szt.

12

Wkład do automatycznego odświeżacza typu Airwick 250-260ml (zapachy do uzgodnienia)

6 szt.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku (materiały biurowe- tonery IV kw 2021)

/zamowienia/2617-rozeznanie-rynku-materialy-biurowe-tonery-iv-kw-2021.html
Opis zamówienia 1 Toner do Kyocera m8124cidn-oryginał-cyan 1 szt. 2 [...]

Opis zamówienia

1

Toner do Kyocera m8124cidn-oryginał-cyan

1 szt.

2

Toner do Kyocera m8124cidn-oryginał-yellow

1 szt.

3

Toner do Kyocera m8124cidn-oryginał-magenta

2 szt.

4

Toner do Kyocera m8124cidn-oryginał-black

1 szt.

5

Toner do Kyocera ecosys m2040dn- oryginał -black

2 szt.

W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

 Zamówiony towar należy dostarczyć na ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń – II piętro

Kryterium- cena

 Realizacja :

 Realizacja zamówienia :   zamówienie  realizowane w październiku,  nie jest możliwe dzielenie zamówienia na części

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni

Termin i miejsce złożenia oferty:

  • termin zgłoszenia mija 08.10.2021r.
  • zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
  • termin ważności oferty  30.10.2021r.
  • W przypadku  wpływu ofert w  takiej samej cenie, wybierana jest oferta, która wcześniej  wpłynęła.
  • zgłoszenie może być złożone:
  • osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, Sikorskiego 12,      87-850 Choceń
  • za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • pocztą tradycyjną na adres Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
  • każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.

Klauzula  informacyjna

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Stowarzyszenie LGD  Dorzecza Zgłowiączki   z siedzibą                    w Choceniu, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń. Pełna klauzula informacyjna dostępna jest na stronie internetowej www.kujawiaki.pl

Załączniki:

Rozeznanie rynku (materiały biurowe IV kw 2021)

/zamowienia/2616-rozeznanie-rynku-materialy-biurowe-iv-kw-2021.html
Opis zamówienia 1   Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali bi [...]

Opis zamówienia

1

 

Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali białości CIE Ryza 500 arkuszy

30ryz

2

Przekładka 1/3A4  z czterema dziurkami,  mix kolorów(100szt w opakowaniu)

3 opakowania

3

Długopis żelowy uni jetstream 101, kolor wkładu niebieski, gumowy uchwyt, 0,7mm, automatyczny

10 szt.

4

Zakładki indeksujące- mix kolorów, 5 x 25 kart

wymiary: 12 x 45 mm

tworzywo: folia PP o grubości 60μm

10 szt.

5

Taśma pakowa około 50mm x60m brązowa

2 szt.

6

Koperta samoklejąca C-4 biała

200 szt.

7

Koperta samoklejąca C-5 biała

200 szt.

8

Dziurkacz typu Leitz do 30 kartek, metalowy

1 szt.

9

Bateria AA, 1,5V, alkaliczna

12 szt.

10

Długopis pentel BL437, 0,7mm, automatyczny, granatowy

10 szt.

11

Długopis pentel BL437, 0,7mm, automatyczny, czerwony

10 szt.

12

Długopis pentel BL437, 0,7mm, automatyczny, zielony

10 szt.

13

Żelowa podkładka pod mysz z podpórką pod nadgarstek, Materiał żel, tkanina, antypoślizgowa podstawa

1  szt.

14

Dziennik korespondencyjny- okładka tekturowa sztywna

oklejona tworzywem skóropodobnym.

Dziennik do ewidencji korespondencji

przychodzącej i wychodzące, A-4.

1 szt.

Czytaj więcej...

ROZEZNANIE RYNKU - Poczęstunek (artykuły spożywcze) podczas posiedzenia Rady

/zamowienia/2605-rozeznanie-rynku-poczestunek-artykuly-spozywcze-podczas-posiedzenia-rady.html
  Przedmiot zamówienia/nazwa produktu Herbata czarna ekspresowa (25 torebek w opakowaniu)- [...]

 

Przedmiot zamówienia/nazwa produktu

  1. Herbata czarna ekspresowa (25 torebek w opakowaniu)- 1szt
  2. Herbata owocowa ekspresowa malinowa (20 torebek w opakowaniu)-1szt.
  3. Kawa mielona (250g)-1szt.
  4. Kawa rozpuszczalna (100g)-1szt.
  5. Mleko 3,2% (1l )- 1szt.
  6. Cukier-1 kg
  7. Wafel w polewie czekoladowej (48g) -14 szt
  8. Baton z nadzieniem nugatowo-karmelowym (51g) – 14 szt
  9. Baton z karmelem i orzechami (50g) -14 szt.
  10. Sok pomarańczowy (1l)- 2 szt.
  11. Sok czarna porzeczka (1l)- 2 szt.
  12. Woda niegazowana (0,5l)- 16 szt.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku - Przerwa kawowa podczas posiedzenia Rady

/zamowienia/2590-rozeznanie-rynku-przerwa-kawowa-podczas-posiedzenia-rady-2.html
Ilość osób na spotkaniu maksymalnie 16 Liczba planowanych spotkań 1 (sierpień 2021) Mi [...]
  • Ilość osób na spotkaniu maksymalnie 16
  • Liczba planowanych spotkań 1 (sierpień 2021)
  • Miejsce spotkania biuro Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12
  • Serwis kawowy należy dostarczyć do biura w dniu posiedzenia Rady na godz. 8:00

Czytaj więcej...

Kontakt
Stowarzyszenie Lokalna Grupa
Działania Dorzecza Zgłowiączki
ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

Biuro:
Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
(wejście od ul. Jarzębinowej)

tel. 54 28 46 669
728 462 482
728 462 481
507 799 998
507 800 028
e-mail: zglowiaczka@wp.pl
Mapa
Godziny pracy
Poniedziałek 7:30 - 15:30
Wtorek 7:30 - 17:00
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Statystyki

On-line 0 gości

Dzisiaj 2

Wczoraj 104

W tym tygodniu 333

W tym miesiącu 1382

Odwiedzin ogółem 129529

Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
województwo kujawsko-pomorskie
unia europejska