POLECANE

plakat lgd 1 bc963

plakat 2 91337
plakat1

 

 

Działania Lokalnej Grupy Rybackiej
Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki

 

 

 

 


Inwestycje zrealizowane
w ramach PO RYBY

 


Inwestycje zrealizowane
w ramach LEADER

 

 TABLICA
INFORMACYJNA


Film promujący
Stowarzyszenie LGD

 

 

Rozeznanie rynku - szkoleniowiec

/zamowienia/2258-rozeznanie-rynku-szkoleniowiec.html
Przedmiot zamówienia: Wykonanie usługi z zakresu przygotowania i przeprowadzenia szkolenia &n [...] Przedmiot zamówienia:
Wykonanie usługi z zakresu przygotowania i przeprowadzenia szkolenia   z zakresu Biznesplanu   w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020” w zakresie rozwijania działalności  gospodarczej.

Zamówienie obejmuję przeprowadzenie szkolenia, opracowanie programu szkolenia, opracowanie merytoryczne.

Opis przedmiotu zamówienia:
  1. Przeprowadzenie szkolenia
  • Liczba godzin : 7 godzin (8.00-15.00)
  • Liczba uczestników   szkolenia: maksymalnie 20 osób
  • Termin szkolenia: 27.11.2019 r.
  • Drugi termin szkolenia w pierwszym kwartale 2020 roku ( termin do uzgodnienia)
  • Ilość szkoleń : 2
  • Miejsce realizacji szkolenia: obszar LGD ( powiat włocławski),
  • Zakres szkolenia: Biznesplan- omówienie   i praca warsztatowa
  • Szczegółowy harmonogram szkolenie zostanie ustalony między stronami   umowy
  • Celem szkolenia jest   wyposażenie   uczestników w niezbędną wiedzę umożliwiającą   prawidłowe przygotowanie Biznesplanu
  • Wykonawca zobowiązuję się do umożliwienia   zadawania pytań przez uczestników szkolenia w jego trakcie.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku Catering podczas szkoleń z biznesplanu

/zamowienia/2257-06-11-2019-1.html
Przedmiot zamówienia: Catering podczas szkoleń z biznesplanu Ilość osób na jednym spotkaniu& [...] Przedmiot zamówienia: Catering podczas szkoleń z biznesplanu
  • Ilość osób na jednym spotkaniu   minimalnie 12, maksymalnie 20
  • Zapewnienie sali na 7 godzin w cenie cateringu
  • Liczba planowanych spotkań w roku 2019 – 1, w roku 2020 - 1
  • Miejsce spotkania (obszar LGD Dorzecza Zgłowiączki)

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku (materiały biurowe- tonery)

/zamowienia/2255-ton-11-04-2019.html
Opis zamówienia Toner do drukarki Develop ineo +25- oryginał wydajność 3000stron, kolor niebies [...] Opis zamówienia
  1. Toner do drukarki Develop ineo +25- oryginał wydajność 3000stron, kolor niebieski- 1 szt.
  2. Toner do drukarki Kyocera FS-1035MFP- czarny zamienniki- 2szt.
  3. Tonery do Kyocera m8124cidn-oryginał (black, cyan, yellow, magenta)- 1 komplet
W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku (materiały higieniczno-sanitarne)

/zamowienia/2254-mat-san-04-11-2019.html
Opis zamówienia Papier toaletowy trzywarstwowy, biały – (8rolek w opakowaniu)- 5 opakowań Rę [...] Opis zamówienia
  1. Papier toaletowy trzywarstwowy, biały – (8rolek w opakowaniu)- 5 opakowań
  2. Ręcznik papierowy biały (2 sztuki w opakowaniu), długi, wytrzymały- 4 opakowania
  3. Kostka toaletowa dwukolorowa 2x50g- 3szt.
  4. Żel do WC - 1250 ml-2szt.
  5. Płyn uniwersalny Sodowo-Cytrynowy 1l- 3szt.
  6. Płyn do mycia naczyń 1350ml -2szt,
  7. Płyn do mycia szyb 500 ml – 3 szt,
  8. Worki na śmieci z taśmą 35l. (min.15 sztuk w rolce)- 10szt.
  9. Worki na śmieci z taśma 60l. (min.10szt. w rolce)- 3szt.
  10. Worki na śmieci z taśmą 120l (min.10szt. w rolce)- 1szt.
  11. Mydło w płynie z dozownikiem 250-300ml.-2szt.
  12. Wkład do automatycznego odświeżacza typu Airwick 250-260ml (zapachy do uzgodnienia)- 6szt.
  13. Odświeżacz powietrza w sprayu-co najmniej 240ml- 2szt.
  14. Haczyki łazienkowe samoprzylepne- 3 szt,
  15. Kapsułki do zmywarki 24szt w opakowaniu, doskonała moc czyszczenia z płynną formułą rozpuszczającą tłuszcz,- 1 opakowanie,
  16. Sól do zmywarki 1 kg- 1 szt.
  17. Nabłyszczacz do zmywarek 700-800ml- 1 szt.
  18. Gąbka kuchenna 10 szt. w opakowaniu z nylonową warstwą do szorowania- 1 opakowanie.
W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku (materiały biurowe)

/zamowienia/2253-matbiur-04-11-2019.html
Opis zamówienia Segregator A4 75 mm z mechanizmem dźwigowym, pokryty folią o strukturze płótna [...] Opis zamówienia
  1. Segregator A4 75 mm z mechanizmem dźwigowym, pokryty folią o strukturze płótna kolor turkusowy-20szt.
  2. Segregator A4 50 mm z mechanizmem dźwigowym, pokryty folią o strukturze płótna kolor granatowy- 4 szt.
  3. Segregator A4 50 mm z mechanizmem dźwigowym, pokryty folią o strukturze płótna kolor szary- 4 szt.
  4. Skoroszyt       plastikowy miękki z zawieszką z dziurkami wykonany z folii PCV, tylna okładka kolorowa A4- 25 szt. w opakowaniu (kolor czarny- 25szt., zielony- 25szt., jasnoniebieski-25szt., siwy- 25 szt.)- 4 opakowania
  5. Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali białości CIE Ryza 500 arkuszy- 30ryz,
  6. Papier ksero biały A3 80g/m², białość: 153 wg skali białości CIE Ryza 500 arkuszy- 5 ryz,
  7. Papier ksero biały satyna A4 160g/m², 250 arkuszy- 2 ryzy,
  8. Foliopis 0,6 mm czarny – 5 szt.,
  9. Długopis żelowy biały, kolor wkładu niebieski, gumowy uchwyt, końcówka 0,3mm- 10 szt,
  10. Gumka ołówkowa biała- 5 szt,
  11. Ołówek, oprawa z drewna- 10szt,
  12. Temperówka z pojemnikiem- 5 szt,
  13. Koszulki krystaliczne A4 (ilość w opakowaniu 100szt)- 3opakowania
  14. Koszulki na katalogi A4 o grubości 170- 20 sztuk,
  15. Przekładka 1/3A4       z czterema dziurkami, mix kolorów(100szt w opakowaniu)- 3 opakowania
  16. Koperta samoklejąca C-5 biała- 100 sztuk,
  17. Koperta samoklejąca C-6 biała- 200 sztuk,
  18. Koperta samoklejąca C-4 biała- 100 sztuk,
  19. Koperta samoklejąca B-4 biała- 100 sztuk,
  20. Koperta samoklejąca rozszerzana C-4 biała- 50 sztuk,
  21. Koperta samoklejąca rozszerzana B-4 biała- 50 sztuk,
  22. Pendrive - pojemność pamięci masowej: 32GB, Typ interfejsu: USB 3.0, G4- 2 szt.
  23. Kolorowe pinezki beczułki do tablic korkowych- 100szt.
  24. Dziennik korespondencyjny- okładka tekturowa sztywna oklejona tworzywem skóropodobnym. Dziennik do ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzące, A-4.- 1 szt.,
  25. Taśma biurowa przezroczysta 18 mm x 30 m- 10 szt.,
  26. Karta pamięci micro SDHC 32GB +adapter- 1 szt.
  27. Kalendarz biurkowy na 2020 rok pionowy, oprawa: grzbiet zaciskany spiralą do sztywnego kartonu formowanego w trójkątną podstawę- 5 szt.
  28. Kalendarz ścienny na 2020 rok trójdzielny, 3 bloczki osobno: miesiąc poprzedni, bieżący i następny, miesiąc bieżący wyróżniony kolorystycznie, imieniny, święta, pasek z okienkiem do zaznaczania bieżącej daty, tekturowa główka z kolorowym wzorem- 3 szt.
  29. Lista obecności: indeks: 506-1, format: A4 druk dwustronny, bloczek 40 kartek- 1 szt.
  30. Mata pod fotel na twarde podłogi (PCW), 140cm x 100cm, kolor: przezroczysty – 5 szt.
W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku: Głośnik bezprzewodowy 12 szt.

/zamowienia/2235-rozeznanie-rynku-glosnik-bezprzewodowy-12-szt.html
Opis przedmiotu zamówienia:Zawartość 1 zestawu: głośnik przewód mikro USB Specyfikacje [...] Opis przedmiotu zamówienia:

Zawartość 1 zestawu:
  • głośnik
  • przewód mikro USB
Specyfikacje techniczne:
  • Wersja Bluetooth: 4.2
  • Obsługiwane profile: A2DP V1.3, AVRCP V1.6, HFP V1.6, HSP V1.2
  • Przetwornik: 2 x 40 mm
  • Moc: 2 x 8 W
  • Rodzaj akumulatora: litowo-jonowo-polimerowy (3,7 V, 3000 mAh)
  • Czas odtwarzania muzyki: do 12 godzin
  • Moc nadajnika Bluetooth: 0 – 9 dBm
  • Wymiary (wys. x szer. x gł.): 68 x 175 x 70 (mm)
  • Masa: 515 g
  • Wodoodporny
  • Kolor np. niebieski, czarny, czerwony, biały (do uzgodnienia)
 

Czytaj więcej...

Kontakt
Stowarzyszenie Lokalna Grupa
Działania Dorzecza Zgłowiączki
ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

Biuro:
Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
(wejście od ul. Jarzębinowej)

tel. 54 28 46 669
728 462 482
728 462 481
507 799 998
507 800 028
e-mail: zglowiaczka@wp.pl
Mapa
Godziny pracy
Poniedziałek 7:30 - 15:30
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 17:00
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Statystyki

On-line 0 gości

Dzisiaj 2

Wczoraj 72

W tym tygodniu 606

W tym miesiącu 1359

Odwiedzin ogółem 73921

Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
województwo kujawsko-pomorskie
unia europejska