Rozeznanie rynku - Przerwa kawowa podczas posiedzenia Rady


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2678-rrpk-02-2022-234.html
Ilość osób na spotkaniu maksymalnie 16 Liczba planowanych spotkań 4 (luty, marzec 2022) [...]
  • Ilość osób na spotkaniu maksymalnie 16
  • Liczba planowanych spotkań 4 (luty, marzec 2022)
  • Miejsce spotkania biuro Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12
  • Serwis kawowy należy dostarczyć do biura w dniu spotkania na godz. 8:00


Przerwa kawowa 1 dzień:

  • Ciasto- np. pączki ( 2 kawałki /osoba)
  • Herbata czarna ekspresowa (25 torebek w opakowaniu)- 1szt
  • Herbata owocowa ekspresowa malinowa (VITAX lub równoważna o parametrach 20 szt.) - 1szt.
  • Kawa mielona (250g) - 1szt.
  • Kawa rozpuszczalna (100g) -1szt.
  • Mleko 3,2% (1l )- 1szt.
  • Cukier-1 kg
  • Sok pomarańczowy (1l)- 2 szt.
  • Sok czarna porzeczka (1l)- 2 szt.
  • Woda niegazowana (0,5l)- 16 szt.

Przerwa kawowa 2 dzień:

  • Ciasto- np. ananasowiec ( 2 kawałki /osoba)
  • Herbata czarna ekspresowa (25 torebek w opakowaniu)- 1szt
  • Herbata owocowa ekspresowa malinowa (VITAX lub równoważna o parametrach 20 szt.) - 1szt.
  • Kawa mielona (250g) - 1szt.
  • Kawa rozpuszczalna (100g) -1szt.
  • Mleko 3,2% (1l )- 1szt.
  • Cukier-1 kg
  • Sok pomarańczowy (1l)- 2 szt.
  • Sok czarna porzeczka (1l)- 2 szt.
  • Woda niegazowana (0,5l)- 16 szt.

Przerwa kawowa 3 dzień:

  • Ciasto- np. królewiec ( 2 kawałki /osoba)
  • Herbata czarna ekspresowa (25 torebek w opakowaniu)- 1szt
  • Herbata owocowa ekspresowa malinowa (VITAX lub równoważna o parametrach 20 szt.) - 1szt.
  • Kawa mielona (250g) - 1szt.
  • Kawa rozpuszczalna (100g) -1szt.
  • Mleko 3,2% (1l )- 1szt.
  • Cukier-1 kg
  • Sok pomarańczowy (1l)- 2 szt.
  • Sok czarna porzeczka (1l)- 2 szt.
  • Woda niegazowana (0,5l)- 16 szt.

Przerwa kawowa 4 dzień:

  • Ciasto- np. makowiec japoński z jabłkami (2 kawałki /osoba)
  • Herbata czarna ekspresowa (25 torebek w opakowaniu)- 1szt
  • Herbata owocowa ekspresowa malinowa (VITAX lub równoważna o parametrach 20 szt.) - 1szt.
  • Kawa mielona (250g) - 1szt.
  • Kawa rozpuszczalna (100g) -1szt.
  • Mleko 3,2% (1l )- 1szt.
  • Cukier-1 kg



Termin i miejsce złożenia oferty:

  • termin zgłoszenia mija 16.02.2022 r.
  • termin ważności oferty 15.03.2022 r.
  • w załączeniu wzór formularza ofertowego
  • zgłoszenie może być złożone:
  • listem lub osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki,  ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
  • za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  skan podpisanej oferty cenowej
  • każde zgłoszenie powinno być podpisane własnoręcznie i jeśli to możliwe powinno być opieczętowane.
Załączniki:

Rozeznanie rynku: Koc piknikowy 100 sztuk


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2675-rrkp-100-sztuk-04-02-2022-2.html
Opis przedmiotu zamówienia: Materiał: polar + podszewka zabezpieczająca koc przed wilgocią W [...]

Opis przedmiotu zamówienia:

  • Materiał: polar + podszewka zabezpieczająca koc przed wilgocią
  • Wymiary: 200cm (+/- 5cm) x 145cm (+/-5cm)
  • Koc wyposażony w rączkę-uchwyt z rzepem na stałe złączony z kocem
  • Kolor do uzgodnienia np.: niebieski, zielony.
  • Zamieszczenie logotypów na zapięciu: Nadruk kolorowy, w jednym miejscu- 4 sztuki w rzędzie (logotypy do pobrania), w drugim miejscu logo Stowarzyszenia.

Prosimy o złożenie wizualizacji do oferty. Oferta jest ważna wraz ze złożoną wizualizacją koca piknikowego.

Zapytanie może w każdej chwili zostać anulowane- nie zostać realizowane. W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni

Termin i miejsce złożenia oferty:

  • termin zgłoszenia mija 10.02.2022r .
  • zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
  • termin ważności oferty 31.03.2022r.
  • zgłoszenie może być złożone:
  • osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
  • za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • pocztą tradycyjną na adres Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
  • każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.

 

Klauzula informacyjna

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Stowarzyszenie LGD  Dorzecza Zgłowiączki   z siedzibą w Choceniu, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń. Pełna klauzula informacyjna dostępna jest na stronie internetowej www.kujawiaki.pl

Załączniki:

Rozeznanie rynku: Torba 200 sztuk


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2674-rrt-200-sztuk-04-02-2022-1.html
Rozeznanie rynku:  Torba 200 sztuk Opis przedmiotu zamówienia: Torba na zakupy z juty z w [...]

Rozeznanie rynku:  Torba 200 sztuk

Opis przedmiotu zamówienia:

  • Torba na zakupy z juty
    z woskowanym wnętrzem, klinem, uchwytami i przednią kieszenią z naturalnej bawełny
  • Wymiary 45 X 35 X 12 cm +/- 2cm
  • Kolor naturalny
  • Zamieszczenie logotypów: Nadruk achromatyczny, w jednym miejscu- 4 sztuki logo w rzędzie.

Prosimy o złożenie wizualizacji do oferty. Oferta jest ważna wraz ze złożoną wizualizacją TORBY.

Zapytanie może w każdej chwili zostać anulowane- nie zostać realizowane. W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni

Termin i miejsce złożenia oferty:

  • termin zgłoszenia mija 10.02.2022r .
  • zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
  • termin ważności oferty 31.03.2022r.
  • zgłoszenie może być złożone:
  • osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
  • za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • pocztą tradycyjną na adres Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
  • każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.

 

Klauzula informacyjna

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Stowarzyszenie LGD  Dorzecza Zgłowiączki   z siedzibą w Choceniu, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń. Pełna klauzula informacyjna dostępna jest na stronie internetowej www.kujawiaki.pl

Załączniki:

Rozeznanie rynku


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2666-rozeznanie-rynku.html
Przedmiot zamówienia: Catering podczas warsztatu refleksyjnego Ilość osób na spotkaniu & [...]

Przedmiot zamówienia: Catering podczas warsztatu refleksyjnego

  • Ilość osób na spotkaniu  minimalnie 10 osób, maksymalnie 15
  • Liczba planowanych spotkań 1 (luty 2022)
  • Miejsce spotkania biuro Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
  • Poczęstunek należy dostarczyć do biura w dniu spotkania na godz. 8:00
  • Serwis kawowy należy dostarczyć do biura w dniu spotkania na godz. 8:00
  • Zapewnienie naczyń podane na półmiskach

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku materiały biurowe I kw 2022 - AKTUALNE


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2660-rozeznanie-rynku-materialy-biurowe-i-kw-2022-aktualne.html
Opis zamówienia 1   Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali bi [...]

Opis zamówienia

1

 

Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali białości CIE Ryza 500 arkuszy

30ryz

2

Przekładka 1/3A4  z czterema dziurkami,  mix kolorów(100szt w opakowaniu)

2 opakowania

3

Długopis żelowy typu uni jetstream 101, kolor wkładu niebieski, gumowy uchwyt, 0,7mm, automatyczny

10 szt.

4

Zakładki indeksujące- mix kolorów, 5 x 25 kart

wymiary: 12 x 45 mm

tworzywo: folia PP o grubości 60μm

10 szt.

5

Taśma pakowa około 50mm x60m brązowa

2 szt.

6

Taśma biurowa, bezbarwna, 18mm, 30m

10 szt.

7

Nożyczki biurowe 20cm, ze stali nierdzewnej, z gumowaną rączką

2 szt.

8

Poduszka do pieczątki typu wagraf piast 4, 4S, kolor tuszu czerwony

1 szt.

9

Poduszka do pieczątki typu Wagraf 2, kolor tuszu czerwony

4 szt.

10

Długopis pentel BL437, 0,7mm, automatyczny, czerwony

10 szt.

11

Pojemnik organizer, drewniany, Wymiary: szerokość: 16cm, długość: 22cm, wysokość ok: 10 cm

1 szt.

12

ZSZYWKI 24/6 ocynkowane 10000szt do zszywacza

10  szt.

13

Okładka na dyplom, A4, kolor zielony, okładka z twardym wykończeniem, faktura skóry.

30 szt.

14

Kalendarz biurkowy na 2022 rok pionowy, oprawa: grzbiet zaciskany spiralą do sztywnego kartonu formowanego w trójkątną podstawę-

5 szt.

15

Kalendarz ścienny na 2022 rok trójdzielny, 3 bloczki osobno: miesiąc poprzedni, bieżący i następny, miesiąc bieżący wyróżniony kolorystycznie, imieniny, święta, pasek z okienkiem do zaznaczania bieżącej daty, tekturowa główka z kolorowym wzorem-

3 szt.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku materiały biurowe I kw 2022 - ANULOWANE


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2659-rozeznanie-rynku-materialy-biurowe-i-kw-2022.html
Opis zamówienia 1   Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali bi [...]

Opis zamówienia

1

 

Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali białości CIE Ryza 500 arkuszy

30ryz

2

Przekładka 1/3A4  z czterema dziurkami,  mix kolorów(100szt w opakowaniu)

2 opakowania

3

Długopis żelowy typu uni jetstream 101, kolor wkładu niebieski, gumowy uchwyt, 0,7mm, automatyczny

10 szt.

4

Zakładki indeksujące- mix kolorów, 5 x 25 kart

wymiary: 12 x 45 mm

tworzywo: folia PP o grubości 60μm

10 szt.

5

Taśma pakowa około 50mm x60m brązowa

2 szt.

6

Taśma biurowa, bezbarwna, 18mm, 30m

10 szt.

7

Nożyczki biurowe 20cm, ze stali nierdzewnej, z gumowaną rączką

2 szt.

8

Poduszka do pieczątki typu wagraf piast 4, 4S, kolor tuszu czerwony

1 szt.

9

Poduszka do pieczątki typu Wagraf 2, kolor tuszu czerwony

4 szt.

10

Długopis pentel BL437, 0,7mm, automatyczny, czerwony

10 szt.

11

Pojemnik organizer, drewniany, Wymiary: szerokość: 16cm, długość: 22cm, wysokość ok: 10 cm

1 szt.

12

ZSZYWKI 24/6 ocynkowane 10000szt do zszywacza

10  szt.

13

Okładka na dyplom, A4, kolor zielony, okładka z twardym wykończeniem, faktura skóry.

30 szt.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku materiały biurowe- tonery I kw 2022


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2658-rozeznanie-rynku-materialy-biurowe-tonery-i-kw-2022.html
Opis zamówienia 1 Toner do drukarki develop ineo +25- (oryginał) kolor czarny   [...]

Opis zamówienia

1

Toner do drukarki develop ineo +25- (oryginał) kolor czarny   

1 szt.

2

Toner do drukarki develop ineo +25- (oryginał) kolor niebieski

1 szt.

3

Toner do drukarki develop ineo +25- (oryginał) kolor żółty

1 szt.

4

Toner do drukarki develop ineo +25- (oryginał) kolor purpurowy

1 szt.

5

Toner do drukarki HP laserjet CP1525 (oryginał) kolor niebieski

 1 szt.

6

Toner do drukarki HP laserjet CP1525 (oryginał) kolor żółty

1 szt.

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku materiały higieniczno- sanitarne I kw 2022


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/archiwalne/2657-rozeznanie-rynku-materialy-higieniczno-sanitarne-i-kw-2022.html
Opis zamówienia 1   Papier toaletowy  trzywarstwowy, biały – (8rolek&nb [...]

Opis zamówienia

1

 

Papier toaletowy  trzywarstwowy, biały – (8rolek  w opakowaniu)

8 opakowań

2

Ręcznik papierowy biały    (1 sztuka w opakowaniu),co najmniej 100 metrów długości, wytrzymały

8 opakowań

3

Kostka toaletowa dwukolorowa 2x50g

3 szt.

4

Żel do WC - 1250 ml

3 szt.

5

Płyn do mycia naczyń 1350ml wysoce skoncentrowany, skuteczne czyszczenie tłustych zabrudzeń

1 szt.

6

Płyn do mycia szyb antypara 500 ml

2 szt.

7

Worki na śmieci z taśmą  35l. (min.15 sztuk w rolce)

15 szt.

8

Worki na śmieci z taśmą 60l. (min.10szt. w rolce)

3 szt.

9

Worki na śmieci z taśmą 120l (min.10szt. w rolce)

3 szt.

10

Mydło w płynie z dozownikiem 250-300ml, kremowe, pielęgnujące.

2 szt.

11

Wkład do automatycznego odświeżacza typu Airwick 250-260ml (zapachy do uzgodnienia)

3 szt.

12

Gąbka do mycia naczyń, Wymiary zmywaka: 5,5 x 8,5 x 3 cm

W zestawie 10 sztuk

1 opakowanie

Czytaj więcej...

 
Kontakt
Stowarzyszenie Lokalna Grupa
Działania Dorzecza Zgłowiączki
ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

Biuro:
Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
(wejście od ul. Jarzębinowej)

728-462-482 – Dyrektor Biura

694-114-754 – Plan Strategiczny dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027

728-462-481 – Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027


e-mail: zglowiaczka@kujawiaki.pl
Mapa
Godziny pracy
Poniedziałek 7:30 - 15:30
Wtorek 7:30 - 17:00
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Statystyki

On-line 0 gości

Dzisiaj 83

Wczoraj 61

W tym tygodniu 352

W tym miesiącu 1629

Odwiedzin ogółem 182781

Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
województwo kujawsko-pomorskie
unia europejska